lunes, 9 de marzo de 2009

DEBORANDO-ME LAS YEMAS

Doncs si, amb una mica de mal els tendons i de agulletas per tot el cos asquest dissabte el matí m'en vaic tornar cap a Sabassona, aquesta vegada no tenia gens clar si el bloc que tenia ganes d'anar a provar em sortiria,... Aixi que amb la tranquilitat em vaic dirigir cap a ell comensan a pensar en els pasos; "agafo la regletilla de dreta, coloco el peu esquerra i faic un petit swing per agafar la seguent regleta d'esquerras, s'ha d'aguantar una mica l'equilibri per colocar el peu dret a l'altura del genoll esquerra on hi ha un peu una mica raru, llensas la ma esquerra en un pla intermig per ajudar-te a aixecar una mica el cos i rebota la mateixa ma per anar a buscar el canto bo." Un cop i un altre i un altre... Pero noi ,en el moment en que poso la ma el rebot, o rellisco o s'ha m'obre la porta, no acabo de trobar la postura aixi que després d'haver-hi deixat totes les yemas"amb un parell d'horetas , ja estava em l'esparadrap" m'hen vaic anar aprovar un altre bloc que feia dies que m'havia mirat i l'hi tenia ganes , aquest si que va ser arrivar mirar-me els moviments i en uns quats opeguers ja sortia per l'altre banda amb les mans una mica mollas d'algun forat que semblava una bassa. Tot seguit em vaic fixar amb un bloc que estava per alla el voltant i que també l'hi tenia ganes , aquest pero , vaic matitssar-lo pe'l proxim dia que i anés, es un bloc que vas de dreta a esquerra amb el talo penjat tot el rato , els moviments no son raros pero el bloc es veu maco aixi que ja se que em toca! Icap a dinar que la gana ja apreta!


SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!

No hay comentarios: