lunes, 18 de enero de 2010

Visita rapida a FONTALBA!


Un dia de bonanssa després de tantes nevades, la veritat s'havia de aprofitar i fer alguna cosa, aixi que vaic desidir d'anar a fer un Puig-mal si el temps em deixava. En arrivar a Queralbs vaig agafar el camí que porta cap a Fontalba, pero com ja m'imaginava que el cami estaria una mica nevat i hauria de deixar la furgoneta a mig cami...Aixi va ser, vaic arreconar al furgo de cara avall que si s'em girava el temps i havia de corre que no amb troves amb algun xiste, d'aquells que fan tanta gracia, i cap a Fontalva! La carretera no em va desepsionar plena de neu, com si fos un passebre, i els qui tampoc van fallar van ser els del temps! En arrivar el coll de Fontalba, i en sortir del refugi de la basant, em vaic trovar amb un fort vent de cara, que n'hi amb la cara tapada me'l podia mirar "quin mal" aixi que un bon forat a la neu per refugiar-me una mic del temporal i dinar ben tranquilet. Cap avall que feia baixada!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMI!

No hay comentarios: