viernes, 29 de enero de 2010

El blog, que dur!


Sol rugent pluja o vent! Doncs n'hi una cosa ni l'altre, la veritat que les perspectives per aquest cap de setmana eran de molta pluja a tot arreu!Nosaltres que teniem moltes ganes de marxar... , en Pera ens va motivar per anar a Cogul un lloc on cada any si celebra una trovada "XTONE" on si ajuntan tots els escaladors de la zona, i els millors a nivell mundial, vaja una gran festa roquera! Pero aquest cap de setmana es va respira molta tranquilitat, gairebe vam estar sols tot el cap de setmana, aillats del mon, on qualsevol relació havia de ser entra nosaltres o si tenies pocas manies amb les oliveras del voltant, "em sembla que no havia vist mai tantes oliveras juntes!"

Vam provar molts blogs; de divertits, de dificils , de tecnics... Hi han blocs per tots els nivells i gustos, d'aquesta manera vam poder escalar tots i motivar-nos sense parar, fins fins a saciar la nostre set de blocar.

Fins i tot la Maria va provar alguns blocs, que per cert l'hi van agradar molt , tot i fer una bona temporada que no tactava la pedra si va comensar a moure i enraviarsi ,amb una mica mes de rodatge, estic segur que si continua motivada comensara a pujar molt mes avans del que es pensa i sels pulirar com si res..

L'Edu com sempre, cada dia esta mes fort, i cada cop costa mes de seguir els seu gas , tot i aixi en Pera amb una motivació molt mes forta que la que tenia abans de la lesió, s'esta posant en marxa i ja el comensa apreta per darrera,d'aqui un temps ja es veura! I jo arrosegan-me per les pedras donant tot el que podia fins a fer-me un carn esqueixat a cada braç i ja em veus posan-me reflex els braços del mal que em feien , no em paraven de tremolar. En fi si haura de tornar un altre dia acavar de provar els blocs que no vam poder provar i ames encadenar-los!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMI!

No hay comentarios: