jueves, 12 de febrero de 2009

JA ESTA APUNT!


I aquest dissabte pasat després de dinar amb les pilas cargades, cap a Sabassona que i falta gent. Pe'l camí vaic comensar a rumiar per qui blog aniria i de cop em va vindre el cap la Morfheo, bloc que fa un anyet vaic coneixa , és un bloc molt tecnicnic on fins que no ti saps comensar a pòsar bé no ti quedas ni de llet. Aixi que vaic deixar la furgui i "a por ello" deseguida vaic notar que el tri-dit que i a mi podia agafar bé i fins i tot deixar caure una mica el pes cap enrrera per poder veura el peu que abans no el veia ni de miracle, el cap de uns quants cops vai aconseguer aixecar-me , despre havia de treura un taló dret per anar a burcar al romillo de dalt seguin l'aresta pero em costa una mica agafar-lo, pero si el vaic agafar uns quants cops pero em quedo una mica tirat ja que eel peu que bé despres no l'acabo de veura i em fa ballar una mica el cap, en i vaic una mica a ull em vaic aconseguir aixecar un parell de cops, encara no entenc que em va pasar ja que en aixecar-me només havia de anar a buscar el canto bo i cap a d'alt, em quedo una mica tirat amb una postura una mica rara, quina rabia! em queda un pas i ja eas meu! El final amb els dits que demanaven que pares i el sol per darrera l'ermita vaic clavar la mirada en aquell pas uns instants i em vaic dir a mi mateix" LA SETMANA KABE TORNO I L'ENCADENO!"


SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!

No hay comentarios: