lunes, 16 de febrero de 2009

El que esta apunt acaba sortin!

I aquest cap de setmana si! Després de dina, i d'haver passat un matí fregant, m'hen vaic a buscar la Maria fem un cafe i tot seguit ens en vam anar direcció cap a sabassona ; amb aquelles preguntes el cap de sempre, "si la tinc apunt pero...? sera el dia?..." Amb una mica de nervis a les venas i una mica de falta de motivació el moment es va anar acostan, cada cop el tenia mes alebora , sense adonar-m'en ja estava respallan els pasos, cosa que ja estaven molt nets ja que en Xevi ja havia estat per alla i l'havia deixat net i brillant pe'l qui vingués a darrera a probar-lo i trobars'´l com cal, tot i aixi vaic fer una respatllada els pasos i axi els acabava de mamoritzar, per alla també i havia una trupe blocan i una dells també tenia ficat el cap aquell bloc el "MORFEUS 7B" aixi que vam ajuntar els matelassos i a probar-lo. Pujar el taló anar directa el tri-dit pasan de la palmada intermija, tirar el cos una mica enrera per poder veura el peu dret clavar-lí pujar el peu esquerra un pam el costat del dret , fer una palmada amb la ma esquerra mes amunt per quedar equilibrat i tornar a treura el taló dret per opoder anar a buscar el romo de l'aresta amb la ma dreta, després gira la ma esquerra cap avall clavar el peu esquerra ben amunt i anar-me aixecan poc a poc fins agafar el canto bo, pero en el moment que l'agafava flas em quedava tirat nervios i queia, fins a quatre cops em va pasar el mateix fent unes bolades de pajaro! Pero aquest ultim cop amb els anims dels companys que voltaben per alla vaic pensar en agafar la regleta que no tocaba dinvertit quan tingues el canto bó i aixo va fer que entre crits de tots sortis per dalt del bloc enbogint d'alegria i trencan aquell silenci tan especial de sabassona amb els meus crits ! Quina passada ja el tinc "MORFEUS 7B DE BLOC" encara no m'ho creia d' pujat per alla un lloc on mig anyet enrera en Kiko m'el va ensenyar i no mentrava bé, ell m'escopia com si res , peró finalment si, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ja esmeu!jajajajajajajaajajajajajjajajaajajajaaja! Gracies a tots els que eran alla per els anim que em van donar.
Despres una mica de descans amb la Maria i celebran el St. Valenti, per alla el mig de un prat d'aquells que hi ha a sabassona. Pero la cosa no s'havia acabat aqui encara tenia forças i ganes per un blog mes un altre que també ja portava el cap en cas de que ....i com no m'en vaic anar cap a ell, "LUKY LUKE 6C "uns tanteos unes respatllades els pasos , que també havia estat probant un altre dia pero no i havia manera de cantejar-mi aixi que i havia d'agafar una mica de canya en el moviment de l'entreda, es un moviment que mes que tot es equilibri en colocar-se sobre la pedra pero que quan li trobes es maco de fer i molt divertit , en fi que en pocs pegues vaic aconseguir sortir per dalt amb una flipada a sobre impressionanti una motivació exagera-da, un altre el sac! .

El final un somriure d'orella a orella gaudin de la posta de sol sobre d'una pedra i pensan en nous reptes!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMI!

No hay comentarios: