martes, 24 de febrero de 2009

EN BUSCA!

I aquest cap de setmana una altre vegada cap a SABASSONA! Pensant quin progecta podria comensar intentar, i la veritat es que tenia una motivació a sobre que no m'he la aguantava, en arrivar alla vaic buscar en Xato i en pol un noi de 13 anys que esta fet un bon troç de bou!Ell no havia anat mai alla i com tots s'havem el primer cop que vas a saba no et cantexas mai en lloc aixi que l'hi va costar una mica pero estic segur que amb uns quants dies, s'acustumara aquells romillos.... I es comensara a menjar els blos a cujarons dels grosus. Despres de escalfar una mica, en alguns blocs que feia molt temps que no provava i la verita algun d'ells sem va rebutar i fins que el vaic treura no vaic parar de enganxar-mi.Despres aquell parell van anar a probar blocs del voltant i jo m'hen vaic anar a provar un 6b que hi ha el costat del morfeo un bloc tecnic i sobretot de coco, nomes fas que veura una caiguda entre aquells dos arbres de la base del bloc i una costellada de lo bestia, es un bloc que te una sortida que fins que no l'hi trabes la pose no para d'escupir-te i que a mida que vas pujan ho vas fent cada cop mes finet, val la pena provar-lo pero amb un perell de persones que tasegurin abaix. I després amb en Santi que feia un rato l'havia trobat per la zona i m'havia ensenyat el video de "espirogiria 7a+/b" ja em veus provvan la sortida del bloc, pero noi el pas es molt llarg i em costa una mica molt incorparar-me en el primer pas, ar que després d'haver vist el video i aquells passos, em sembla que ja e trobat un nou repte per barallar-mi fins acavar les forces.

SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!

No hay comentarios: