martes, 17 de noviembre de 2009

AVUI SI QUE L'EM LIAT!


Aquest cap de setmana si , el temps va dir que els novuls ni s'acosterien per les muntanye, "l'estiuet de Sant Marti!" Aixi que amb el sol del nostre bandol, l'edu , en Raul, en Dani i Jo cap a Sadernes un altre cop que la setmana pasada allo de quedra molls com un anec no em var molar i ames tenia una via que tenia ganeses de tornar a fotre-li un bon pegue , que em vaic quedar amb el gusanillo! I em sembla que l'Edu també! Despres de fer el cafe i de fer una tiradeta fins el sector , ja ens veus amb els trastets, carregats a les nostres esquenas i direcció cap a la panxa del Bisbe, En arrivar jo ja em vaic posar el bodrier i l'hi vaic donar el grigri a l'Edu mentre ell se'l posava ja estava ficat al 7a+ de la setmana pasada notan com la adrenalina ja em corria per la sang, va ser un pegue per acavar de treura els passos, matitzar, escalfar d'estranquis i muntar-la. La veritat esque es una via molt bona que te algun pas psicologic i un pas de regleta que si el tactes a la primera ti quedes pero sino costa bastan, i a mes es d'aquells que et menja el power com una mala cosa,pero la vaic veura molt bé pero després el segon pegue anan bé de forses en arrivar el pas de psico em vaic acullunir i amb vaic pillar a la corda ben rapid! quina rabia hauria caigut! o no! pero s'em va creuar auixi que hi haure de tornar! A l'Edu com sempre el coco el va traicionar i no la va acavar de fer , tot que va sobrat de forses, el coco també l'hi va fallar, pero benu el proxim dia! En Dani que escalfant i tot va provar FERNANDO GANGO 7A i la va encadenar com si res, aixo si després va fer una migdiada de camello! i en Raul tambe es va ficar a fer la via , a ell gairebe l'hi surt i va ser ben bé perque anava a vista perque sino crec que l'hagues encadenat! després d'aqueta menjada pero no l'hi van quedar forses per un segon pegue a muerte i tampoc la va treura. llastima , pero el proxim dia segur que cau! Després de tota la descarregada d'adrenalina encara va quedar forces per una altre via i la veritat es que va valdre la pena haurieu d0haver vist en Raul i en Dani , vam pasar un molt bon rato! Aixi que ja hu sabeu que si sou per Sadernes i no s'haveu ben be on anar pasau-vos per la panxa del Bisbe que es un lloc que no us deixara iguals, conteu amb vies de mes de 30m. i de molta pila!


SALUT I KARDALIJIMI

No hay comentarios: