viernes, 6 de noviembre de 2009

INNOMINATA 7B?


Un mati amb en Pera i l'Edu cap a Sabassona , la verita es que no prometia gaire perque es veia tot molt humit, pero tot i aixi vam agafar els crxpats i les cordes , cap a tactar pedra, en arrivar alla com sempre ens vam trovar el Dau d'avant dels nostres ulls i amb ell la Innominata una via que la he vist ja molts cops, i cada cop que la veig em recordor del viedeo den Ferran que hi ha penjat a internet fent-lo amb solo i penso que l'hauria de provar aixi que avui entre tots tres ens vam motivar i de cop ja em veus penjat de la primera xapa , buscan algun canto, peró no no n'hi ha cap de canto només hi han uns romillos que són unes nmierdesillas! Mentre mestava barallant amb la pedra de cop em giro i veic que arrivava en Ferran, ostia quan de temps s'havia que estava fent bloc a pinyo, pero feia que no el veia la ostia, ell com sempre motivadissim pedra pedra i pedra, tot i aixi em va parlar de un nou bulder que ell i uns quans dels que van escalar han muntat un bulder, per Vic i que es veu que esta tan bé , el problema es que no em va quedar clar ni on n'hi quan l'innaguravem, eram tres i em sembla que cap dels tres es va quedar amb el dia , en fi haurem de mirar d'enterarnos.
Després de posarn-os el dia ens va recomenar que muntessim la via per d'alt i que ens la miressim i la netagessim que seguramnet estaria una mica humida i que seria millor, ai xi que ja em tens per l'altre banda carregat amb la corda i cap a montar-la, quin cangueli que em va donr aixo! despres de muntar-la i de mirarla bé, l'Edu em va pillar i vanga cap a dalt, pero en arrivar els passos de rumillo em queda enganxat alla i petinava com res, al final el segon pegue l'hi vaic veura una mica de color pero, anava en top i ames la veic molt lluny, questio de tornar a posar-nos en forma. A l'Edu el fert de que siguessin passos molt llargs l'hi soposava fer uns dinamics molt llargs per ell , pero si haguessin set mes curt crec que l'hi ahaguessin surtit mes bé! I en Pera ja va provar una mica de corda ,després de estar estargassat pels prats de Saba amb el seu matalas nou i prenen el sol!tot i aixi i després de la llarga lessio ja torna a porta motivació a dins i de mica en mica ....

SALUT A TOTS I KARDALIJIMI!

No hay comentarios: