lunes, 22 de septiembre de 2008

QUINS PAREDONS I QUINA NOIA!

I aquest cap de setmana fent mig pont; vam agafar els trastets una mmica d'esquema que en kandi m'havia fet per arribar als ports de wbesseit i a les 9 després de sopar vam pujar a la furgifiesta i metros cap a tarragona que i falta gent. Amb una mica de vent i una mica de mandre en vam arrivar a la Horta de ST Joan on estaven de festa major i encara i havia un bon merde muntat per la hora que era, en fi vam demanar una mica d'informació en un dels 25.000 Bars que hi han a la plaça del poble i vam posarnos camí cap els estrets d'Arnes que es on ens esperavan uns viotes i unes rutes molt bones. A Dormí!
L'any demà ens vam despertar amb trontolls de la furguneta" pero quin vent que fa,no¿; ja veus!" en fi aixi que ens vam vestir, esmorzar i "en busca de les ressenyas perdidas" que ens havien dit que en un dels 25000 bars del poble les troberiem pero quin servei! 1h esperan i ni un cafe ens vam poder veura axi que cap el punt dinformació i alla ens van explicar que hi havia un llibre de ressenyes a la benzinera; o sigui que si mai sou per alla ja s'haveu on s'han d'anar a buscar. Després de veura una mena d'ensierro a la catalana molt divertit vam anar a buscar el parquing per dormir i a buscar els sectors i situarnos bé, es un lloc per anar a fer via llarga i disfrutar com un animal es veuen ¡unes linies desde 100 a 300m i mes vies molt espactaculars on si a d'anar amb una potensia d'aquelles besties , i les poques vies que hi han desportiva són molt bloqueres amb unes entrades besties a no poder més i uns pasos que fan apretar les dents, en fi si haura de tornar per comensar a encadenar asquestes linies que es beuen curtas pero molt macas.Al vespre va arribar en Kandi i la Marta que venien d'anar amb bicicleta per el delta de l'ebra i el musquits sel's havien menjat. Despres de riure un bon rato sopar fer alguna cervesota i jugar amb un diablo que en Kandi s'ha comprat i no en té n'hi idea"PRACTICA KANDY, PETARDO!JAJAJAJAJAes conya!" ens en vam anar a dormir.El diumenge ens vam aixecar amb una mica de mal temps i va semblar que ens plauria pero mentre no ho fes vam decidir que anyiriem a escalar, aixi que vam esmorzar i ... A TIBAR-LÍ! A mig camí en Kandi ens va ensenyar una placa que comensava amb aderensia i s'anava posan tiesa per acabar en una xemeneia de uns 10m i una pitita placa de surtida a dalt del cim 315m de via , "tot d'una la Maria va cridar dien: fem-la!" Jo amb uns ulls com tronjas i esberat com un nen ja em veus equipan-me ella i¡gual i en Kandi i la Marta que van fer el mateix que nosaltres ja ens veus enmerdats en la via, nosaltres primer i ells després perque mentre jop anés pujan amunt i obrin via en Kandi l'hi fes un super mini curset a la Maria de totes les coses que havia de s'haver, questio de dos llargs i la Maria ja m'enpanyia per darrera que ja s'hava que hava de fer i tenia ganes de pujar metros, doncs vinga amunt, quina noia no la vaig veura tremolar ni un moment, només disfrutar com un peix a l'aigua, anavem fent metros i ells pujava mes tranquila que una rosa , a mig de la via i havia algun paset que l'hi va sortir perfectamen i a mes els disfrutava. En arrivar a la xemeneia un petit ferenu de ma per descansar una mica i retrovarnos tots intercanviar 4 rialles i ja ens tornavem a trovar penjats de la paret via amunt, a partir dalla quedaven tres llargs i després de 6 llarg ja comensabem anar molt curts de forces aixi que vam anar pujant com pudiem a tarnques i barranques amb unes xapas que moltes per no dir la majuria habies de mirar a paris per veura la linia que havies de seguir vam anar pujan fins arrivar a dalt de tot , 315m de via i la Maria es el primer cop que fa via llarga, FELICITATS MARIA! Despres de quatre ecos i observar les vistes que i havien des d'alla d'alt"que es veien perfectamen tots els estrets d'es duna punta a l'altre, vam agafar le camí de baixada que comensa amb un petit rapel per arribar a la vall. Un bon berenar sopar i cap a casa que ja ens trobaven a faltar. Un molt bon cap de setmana amb una molt bona via, molt maca i divertida!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!