lunes, 27 de octubre de 2008

LA CASTANYDA

Em fiac el vuit , em poso els peus de gat i m'enpolssino les mans de magnesí; Vaic!
Tranquil, comenso a pujar per la primera part de la via fins que arribo a la primera xapa, l'hi xapo i tiro amunt, agafo un lateral d'esquerras per muntar una bicicleta , m'incorporo i agafo un altre lateral de dretas on just dos pams a l'esquerra hi ha un altre lateral d'esquerras coloco be´els peus i amb xapo a la segona xapa, pujo el peu dret a la punta del primer lateral i l'esquerra en una regla bonissima que queda una mica mes amunt, entaforo el dos dits de la ma dreta al bidit bonissím, pujo el peu esquerra just al costat del segon lateral io vaic a buscar una "laja" on deixo que la ma em vagi baixan fins el costat i sem quedan empotrats els dits, faic un enpeine amb el peu dret i xapo la tercera xapa, de seguida vaic a buscar l'invertit tiban-lí de la ma esquerra, coloco el peu dret dos pams en diagonal sota la ma dreta i el peu esquerra el coloco en una crosta, tot seguit vaic a buscar dinamic un lateral que queda horitzontal a l'invertit obrin els brasos el maxim, deixo anar el peu esquerra i el coloco en una regle que queda sobre la "laja" del xapatge anterior impolsur una mica el cos endavant per deixar anar l'invertit i agafarma en un lateral que em queda davant del pit pujo la ma esquerra en un lateral bonissím recoloco peus i xapo la quarta xapa, paso el braç per sobre de l'esquerra per anar a buscar una "laja" d'ombro pujo peus i paso la ma esquerra per sobre la dreta poso la dreta per damunt de la laja, recoloco peus i aja soc el repos(-Tranqui estas bé peró descansa u surts amb tota la força recuperada, respira, penso en els pasos seguens, mentalment no caic l'enllaço i l'encadeno,Vaic!-)paso el braç esquerra per sobre del dret i agafo un invertit lateral bonissím un pam i mig el costat n'hi ha un altre d'igual per la dreta recoloco peus i torno a fer la mateixa accio, l'hi xapo la 5 xapa, faic un parell d'espulsades i agafo l'invertit amb la dreta l'hi ajunto la ma esquerra el costat amb miror el lateral i vaic dinamic i amb força lagafo bé , recoloco el peu esquerra a sobre del dret i pujo el peu dret en un petit peu a l'altura de la cintura llenso la ma esquerra a la regle . tot el cos se'm desequilibra i no em deixa arrivar-í, SAQUE,AAAAAAAAAAAAAH!
-I així un cop i un altre i un altre... la questio és que just després de caure sense descansar ni uns segons torno a provar el pas de la mateixa forma i em surt, kina rabia! En fi i haurem de tornar un altre dia i aquel dia segur que sortiram, o sino un altre.. Molt bon cap de setmana amb un dia fantastic per anar el Mal Pas amb en Kiko i la Eva, vaja un dia molt productiu i on en Kiko va provar una via que a estat equipan amb en Miqui aquesta ultima setmana i es veu molt guapa i dura, ell diu que i té molta feina pero jo crec que si i va descansat sa la polirar com res en fi, JA TENIM DEURAS!
SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!

No hay comentarios: