miércoles, 7 de abril de 2010

ESCALFAMENT!


D'avegades el fet d'arrivar els sectors amb unes ganes terribles d'agafar-me a la pedra i pujar sense cometre n'hi un sol error ,"encadenar!" , només buscar una linia que em sembli maca i complicada el mateix temps,"m'agrada!" , corro a posar-me el material ;bodrier, cintes, corda,...," motivació!" pujar inflante les articulacions i els musculs notant com la via cada cop es fa mes dura, "cansament!" , llensar en una regleta massa petita de la qual relliscas i sacas!,"desepció!" Tot aixo em passa molts cops, i la majoria d'ells son aquells dies que de tanta motivació passo d'escalfar i t'enfilas directament en la via que buscas encadenar i taxar. Molts cops em prenc poc temps en l'escalfament , tan importan o mes que els estiraments, el millor es fer unes vies, on tot el cos i ment es posin en marxa i tot seguit anar cap el teu objectiu i encadenar-lo, i si no surt el següen pegue segur que es el bo!, es després quan tot el treball ben fet dona els seus fruits.
Aquests dies de festa, han sigut una mica neguitossos;, que si plaura, que si fara vent, .... I el final uns dies de cullons amb un sol que et feia buscar la ombra mes aprop que tinguessis, la pedra comensava estar calentar i segons el lloc sort que feia una mica de vent i et deixava aguantar la temperatura. El mes productiu d'aquests dies apart dels metros que em fet tots a set que la Maria sembla que torna a tenir ganes de tibar-li i s'ha anat motivant cada dia més, aixi que via amunt i avall per Sadernes i Batet. En Pera cada dia mes fort de la lessio i amb mes ganes d'anar provant coses! En Bube qu va apareixar per Sadernas un altre cop lessionat tornan a fer recuperació i l'Irena que despres de pasar una setmaneta a Margalef escalan a muerte va venir i encara l'hi va quedar forças per fer algun pegue a muerte! Molts bons dies, a vegades val la pena arriscar-se encar que el temps digui el pare nostre!
I per acavar la Dana, que es la nostre gosseta de 12 semanetas que ens va donar les nits, que si pijar que si cagar que si ara tinc set... es la nostre petita , que ja sembla que es volgui ficar el vodrier i tot de tan que l'hi em ensenyat les parets, quina gosseta tan maca, aixo si molta feina!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMI!

No hay comentarios: