lunes, 11 de mayo de 2009

UN ALTRE ESGRAONET!

Molt d'entreno i al final quien la sigue la consigue!
Aquest cap de setmana com sempre deixan-me la camara a casa, que alla i esta molt bé, Vam quedar amb en Kandi i la Marta que feia un munt de temps que no ens veiem. Esclar amb la de neu que han tingut aquest any, em sembla que fins i tot em van dir que s'havian fet un iglu al mig de la muntanya per poder aprofitar kla neu el maxim, o algu aixi!jejej. Vam tornar cap el sector on tants cops em anat "Ogassa" i sempre em marxat satisfets del dia, aquest no va ser diferent, ens vam posar a fer metros per comensar a fer treballar el coco i agafar rodatge que ja feia molts dies que no palpava ni la corda "no tans com ells" . Després de fer unes quantes vies vam menjar alguna cosa i tot seguit ja vam comensar a munta una travesia per arrivar a una repiseta on i han un parell de xapas per estacar-ti i provar la via que tenia ganes de provar; 7c la veritat es que no les tenia totes perque no ma l'havia mirada gaire, pero després de muntar-la de xapa a xap em va semblar que em podia sortisr, aixi que sense desencordar-me vaic provar-la en top-rope i ni em va sortir tota la seccio clau! Descans i l'hi foto un opegue a muerte! pero en la secció clau, té un tacta molt relliscos i un petit fallo amb va escopir! MIERDA! Em vaic confiar massa! En fi el proxim dia segur que surt , mi vaic trovar tan bé que nestic segur! Quines ganes que hi tin de tornar-hi, i el proxim cop amb la camera de fer fotos que ja me vale!!!!!

SALUT A TOTS I KARDALIJIMY!

No hay comentarios: